Pages

zaterdag 10 maart 2012

Benefit: Crescent Row parfums


Image and video hosting by TinyPic

Iedereen kent de schattige huisjes van Benefit wel. Ieder doosje zijn eigen karakter en stijl, en wanneer je deze opent een hele nieuwe wereld in stapt. Al een tijdje zijn er drie nieuwe geuren aan de Crescent Row parfum lijn toegevoegd en vandaag zet ik deze even in het zonnetje, kijk mee naar prachtige foto's!

Image and video hosting by TinyPic 

De drie nieuwe geuren: Laugh to Me Lee Lee, Ring my Bella, My place or Yours Gina. 
Image and video hosting by TinyPic 
Ieder zijn eigen uit klap deurtje. 

Image and video hosting by TinyPic


Geurnoten op een rijtje:

Laugh to me Lee Lee:
houtige noten, citrus, jasmijn, lily bloesem en amber.

Ring my Bella:
Topnoten: rose rozenblaadjes, zachte lily, zomerse madeliefjes
Hartnoten: Egyptische jasmijn, romige pioen
Basisnoten: witte patchoulie, vanille tinctuur, muskus


My place or yours Gina:
zoet met limoen, grapefruit, rabarber, vanille, amber, sandalwood, peony, tiare.
 

Image and video hosting by TinyPic

Mijn favoriet is Laugh to me lee lee. Deze is heerlijk fris en is echt een lente/zomer geurtje, heerlijk! Ring my Bella is fris/zoetig en Gina is echt zoet. Je moet er natuurlijk van houden, maar de eerste twee vind ik echt heel lekker. Het zijn echt hele leuke parfums heel leuk om cadeau te doen aan een ander, maar ook aan jezelf! Alleen al een feest om op je kaptafel te zetten ;-)


De flesjes bevatten 30ML en kosten 36 EUR per stuk zijn o.a. te koop bij Douglas en Sephora

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...