Pages

donderdag 17 mei 2012

Get in shape met Tone it Up!



We hebben dan officieel nog geen 23 graden gehad, oftewel korte-broekjes en jurkjes weer. Maar.... de zomermaanden komen steeds dichterbij. Diegene die zich op 1 januari heeft voorgenomen om er dit jaar WEL strak en zelfverzekerd bij te liggen op het strand of aan het zwembad, heeft die gedachte al uit zijn hoofd gewaaid. Wie wil het nou niet, gewoon op het strand liggen zonder dat je het gevoel hebt dat je brandende ogen op je benen/buik/billen voelt.

Sinds een maandje of twee doe ik om de dag work outs van Tone It Up. Tone it up zijn twee dames op Youtube die heel erg motiverend werken, je wilt eigenlijk meteen je hardloop broek aantrekken en de deur uit rennen. Want my oh my het lichaam van deze dames zijn tight oh so tight. Wij curvy Hollandse dames krijgen dit niet zo snel voor elkaar, maar alleen al het gevoel van een work out te hebben gedaan is al genoeg. Het zijn vooral korte work-outs, ik herhaal ze dan 3x zodat ik ongeveer een half uurtje bezig bent. Je kunt ook verschillende work-outs combineren met elkaar of er eentje combineren met je reguliere sport schema. Check de filmpjes zeker even!  Hieronder een aantal favorieten:



Tevens hebbend de dames ook leuke beauty & health filmpjes! Ik zeg check het kanaal zeker eens en ik wens jullie succes met het in shape worden, als jullie dat natuurlijk van plan zijn ;-)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...