Pages

dinsdag 26 juni 2012

My fav! : Yves Rocher Monoï de Tahiti Eau de Toilette

Image and video hosting by TinyPic

Herken je dat? Dat als je lekker aan het zwembad of op het strand ligt, je je zonnebrandcrème uit je tas haalt. En die heerlijke geur van de zomer je tegemoet komt? Konden ze dat maar in een parfumflesje stoppen.. En eindelijk is dat dus ook gebeurt! Yves Rocher is een tijdje geleden met de  Monoï de Tahiti lijn uitgekomen, met producten die Monoï olie bevatten en de heerlijke geur van Tiare. Mijn favoriete zomerse parfum heb ik dus gevonden :D


Image and video hosting by TinyPic 

Deze simpele, maar chique fles bevat 100ML en is Eau de Toilette. Normaal vervliegt EDT heel snel, maar dit geurtje blijft zeer lang hangen! De heerlijke 'zomer' geur is samengesteld uit yang-ylang en vanille en dit geeft die zalige geur van ZOMER. Ik krijg, als ik dit luchtje draag, zeer veel complimentjes als: wat ruik je lekker!

Ook is deze parfum nog eens heel erg betaalbaar. Voor EUR 25,00 heb je een fles van 100ML die je de hele zomer zal kunnen gebruiken. Hij is tevens nu in de aanbieding voor 13,90! Ik zeg doen als je de geur toch wilt uitproberen. Klik hier om naar de webshop te gaan

Wat is jouw favoriete zomer geur? Laat hem achter bij de comments en wie weet breng jij mij op leuke ideeën!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...