Pages

vrijdag 15 juni 2012

Review: Glamourflage giftset

Image and video hosting by TinyPic

Oh wat heb ik een leuk 'nieuw' merk ontdekt. Ik had nog nergens wat gelezen over dit merk dus was erg benieuwd naar de producten. Let me introduce you to Glamourflage! Een Brits merk gerund door Imogen Day. Deze vrouw was dol op de jaren '40 & '50 met de pin ups en oldschool kleding. Zij wilde een bedrijf op touw zetten dus 1 en 1 is 2 daar was Glamoruflage. Glamourflage is een cosmetica merk, maar heeft ook verzorgingsproducten. Ik heb deze Giftset mogen ontvangen en vandaag loop ik de producten met jullie door!


Image and video hosting by TinyPic

De kit bevat vier producten: lipbalsem, gezichtsmasker, geurkaars en een bodycream. Dit zijn producten die erg gewild zijn, nu handig in een giftset! Is de doos trouwens niet schattig? Het zwarte waar de producten in liggen kan je eruit halen, en de doos zo gebruiken als opbergdoos, cute!


Image and video hosting by TinyPic

De producten komen in een ijzeren tinnetje, very very oldschool. Ook de labels zijn heel vintage, echt super tof! Elk product heeft een personage en een kleine beschrijving op de achterkant. Dit maakt het merk toch wel bijzonder en iets persoonlijker.

Image and video hosting by TinyPic

Mia Sublime Face Mask:
 Een fijn, geurloos masker! Dat is nog eens fijn, want soms hoef je geen frambozen of chocolade masker. Het masker is geschikt voor elk huidtype en werkt fijn. Het is een kleimasker en bevat kokos- en macademia olie, shea butter, Vitamine E en Aloë Vera. Je brengt het masker royaal aan en laat dat zo'n 15 a 20 minuten zitten. Het geeft je huid gewoon een opfrisbeurt wat soms wel eens nodig is. In de pot zit echt wel veel product zo'n 120 ML!

Bijou Bec Lipbalm:
Een  heerlijke lippenbalsem. Bevat vitamine E en bijenwas die je lippen het ultieme genot van zachtheid geven. Het smaakt een beetje naar aardbeien/frambozen, maar niet te overheersend. Gewoon precies genoeg. De lippenbalsem bevat 20ML wat vrij veel is voor zo'n klein potje. Je kan het dus vergelijken met Rosebud Salve, qua hoeveelheid.

Vera Vamp Body Cream:
En mijn favoriete product, de body cream! My oh my wat is dit product fijn. De body cream bevat ingrediënten als: macadamia olie, kokos olie, Vitamine E, Aloe Vera en nog zo'n 6 andere verzorgende ingrediënten. De Bodycream ruikt heel zacht naar 'crème' en is tevens ook Ph-neutraal. De crème trekt snel in, maar geeft het verzorgende gevoel van een bodybutter. Helemaal super! De pot bevat 250ML, daar doe je langer mee dan met de gemiddelde bodylotion.

Het kaarsje is ook schattig, alleen je ruikt de geur niet echt. Jammer, maar wel een leuk extraatje voor erbij!

Ik ben echt dik tevreden met deze set, al de producten bevallen mij zeer. Ik vind het ook fijn dat er zoveel product in de tinnetjes zit, je doet er dus extra lang mee. SCORE!. De producten zijn te koop bij verschillende verkooppunten in Nederland (klik), maar ook op Boozyshop.nl! Daar kan je helaas alleen de producten los kopen, maar hieronder even de prijzen op een rijtje.

Lipbalm: 5,37 EURO (dan wel de lotus variant)
Masker: 11,97 EURO
Bodycream: 13,77 EURO


Ik raad zeker de bodycream aan als je wat wilt proberen! Tevens is deze kit ook leuk als geslaagd-geschenk of verjaardagscadeau ;-)


Wat vinden jullie van de producten en de verpakking? Laat het mij weten bij de comments!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...