Pages

donderdag 23 augustus 2012

Glossybox Augustus 2012

Image and video hosting by TinyPic

Ik heb dan ook mijn glossybox-ontgroening gehad, aangezien dit mijn aller eerste Glossybox is! Super leuk natuurlijk en was extra nieuwschierig na alle artikels over de vorige Glossyboxes te hebben gelezen. Toen Selectvracht bij mij voor de deur stond, stond ik al te trappelen om 'm open te maken. Ik heb gewacht totdat ik foto's kon maken en was very very surprised. Lees verder voor mijn unboxing!


Image and video hosting by TinyPic

De Glossybox kwam super leuk verpakt en gaf mij echt een ik-ben-jarig-vandaag gevoel. Tevens zat er een handig kaartje bij van Kiehl's met een kortingscode voor hun shop en een kaartje met product informatie en prijzen.
Image and video hosting by TinyPic 

Nog heel even spannend houden.....


Image and video hosting by TinyPic

De inhoud van de maand augustus! 5 producten waarvan 4 fullsize, dat is nog eens fijn!

Image and video hosting by TinyPic

- Pureology - Pure Volume Shampoo // 16,50 Full Size (250 ML)

Deze sample bevat 50ML waar je toch zo'n 3 a 4 keer mee kunt doen. De shampoo is 100% Vegan en kenmerkt zichzelf door kleurverzorgende aspecten. Je kan deze variant hebben of een van de volgende: Essential Repair, Pure Volume, Hydrate of Super Smooth.

- Glossybox Pro Beauty Brush // 7,00 Full Size

Dan het eerste fullsize product namenlijk een kwast! Hier was ik erg benieuwd naar, want als glossybox goede kwaliteit kwasten zou maken zouden ze daar echt punten op scoren. De vormgeving van de kwast is echt professioneel en strak, me like! Alleen de haren zijn helaas wat aan de harde/goedkope kant, wat zonde is. Handig voor in de tas voor de zekerheid, maar niet voor dagelijks gebruik.

- Kiehl's Lipbalm #1 // 8,00 Fullsize

En wat ben ik blij dat dit product in de Glossybox zat! Had zelf nog nooit producten van Kiehl's geprobeerd dus ik was extra benieuwd. Deze lipbalm is wereldwijd nummer 1 favoriet van Kiehl's klanten. Er zit een SPF 4 in en levert intensieve verzorging aan droge lippen. De koude periodes komen er weer aan dus deze mag echt niet ontbreken in mijn toilettas. Hij is heerlijk vettig, plakt niet en je lippen worden in een instant moment verzorgt.

- Vera Valenti Eyeshadowpalette // €5,32 Fullsize

Mijn eerste gedachte bij dit palette was: 'Oh god wat ziet dit er goedkoop uit vergeleken met de naam.' Ik was eigenlijk al niet meer verrast of iets dergelijks, totdat ik de oogschaduws ging swatchen. WAUW! Met 1 veegje heb je al zoveel pigment. De oogschaduws zijn ontzettend zacht en creamy en werken heel erg fijn. De neutrale kleurtjes zijn perfect voor overdag, maar met de donkere kleuren kan je ook een gave feestlook maken.

- Vera Valentie Crayon // €3,90

Om je look dan helemaal af te maken heeft Glossybox ook een oogpotlood bijgevoegd. Een heel lang en groot potlood waar je zeker jaren mee kunt doen! Het potlood zelf is creamy en makkelijk te blenden. In de dop zit een puntenslijper wat niet zo handig is, want als je het oogpotlood per ongeluk draait dan draai je je punt eraf. Verder is het een prima potloodje!

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Check de swatches! Echt hele mooie kleuren en ik ga hier zeker nog een look mee maken. Het potlood is goed gepigmenteerd en de blush (tweede foto links) is heel lieflijk en past helemaal bij het palette.

Deze maand dus 4 Fullsize producten en het helemaal waard. De totale waarde van de doos komt op ongeveer 25 euro uit en je haalt dus zeker je geld eruit. Je kan je op de Glossybox hier abonneren voor 12,50 EUR per maand en kunt opzeggen wanneer je wilt. Dat is erg fijn, want je zit dus niet vast aan een jaar abonnement.

Heb jij je Glossybox al ontvangen? Ben jij net zo enthousiast over de inhoud? Laat het mij weten!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...