Pages

vrijdag 24 augustus 2012

Teen Vogue Hand Book

Image and video hosting by TinyPic

Een aantal weken geleden schreef ik al over dit boek dat ik had besteld. Hij is nu al een tijdje binnen en moest en zou er nog een stukje aan wijden! Dit Teen Vogue Handbook is een soort begeleidend boek die je tips en advies geeft op het gebied van werken in de fashion-industry. Heel leuk en inspirerend! Er staan verschillende interviews in van ontwerpers tot stagiaires van Teen Vogue. Check hieronder een aantal foto's uit het boek. Image and video hosting by TinyPic

Alle interviews zijn heel erg boeiend geschreven en er worden hele slimme vragen gesteld. Ook leuk hoe down-to-earth de ontwerpers en stylistes reageren. Ook handig dat er tussen de interviews door tips staan met welke tools je het beste kan werken.Van haartangen tot potloden tot aan cameralenzen. Heel veelzijdig!

Image and video hosting by TinyPic

Ik ben erg blij dat ik dit boek heb gekocht! Ik heb er echt een habbekrats voor betaald op Marktplaats aangezien het boek normaal $25,50 kost. Het is een heel inspirerend boek en staat ook nog eens leuk op je bureau of koffietafel ;-)

Image and video hosting by TinyPic
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...