Pages

maandag 27 augustus 2012

Review: L'Occitane Amande Milk Concentrate




Image and video hosting by TinyPic


Je bruine kleurtje is nog sneller weg dan je je kunt bedenken. Altijd zo jammer! Om droge benen te voorkomen en je bruine huidje zo veel mogelijk te verzorgen en hydrateren gebruik ik deze crème. Hij is de afgelopen zomer echt een favoriet van me geweest en werkt als een tierelier!  Een tijdje geleden kwam L'Occitane, een fijn mijn favoriet beauty-merken, met een amandel lijn uit die de huid optimaal zou moeten verzorgen. Al de producten uit deze lijn bevat Amandelolie die je de optimale verzorging zou moeten geven. Ik heb de Milk Concentrate een hele fijne firming and smoothie body crème! Lees verder voor meer foto's en mijn mening...


Image and video hosting by TinyPic


De Milk Concentrate is een hele lichte bodylotion die snel in de huid trekt. De bodycreme bevat o.a. amandelolie, amandelmelk en amandelproteine, maar ook siliconen. Dus voor diegene die geen fan zijn van siliconen, hier zitten dus siliconen in! Achterop het doosje staat informatie over testpanelen die het product getest hebben.

Image and video hosting by TinyPic

De pot bevat 200ML wat een vrij grote hoeveelheid is, heerlijk! En zoals gewend bij L'Occitane moet er iets van aluminium in de verpakking zitten, hierbij dus de deksel ;-)

En wat een luxe glazen pot! Heel vintage ook met de gedrukte tekst in het glas, hier hou ik nou echt fan. Alleen wel risky om te bewaren in je badkamer, want als ie valt is ie ook echt stuk. 




Image and video hosting by TinyPic

Het is een hele luchtige structuur, een beetje zoals los geklopte slagroom. Erg luchtig en werkt ook fijn op de huid. Je hebt maar weinig nodig om een groot stuk huid in te smeren. De heerlijke geur van amandelolie blijf je ook lang ruiken wat ik zeker een pluspunt vindt! Mijn huid voelt de dag nadat ik de crème heb aangebracht heel zacht aan. Het was voor mij echt de perfecte crème voor de zomer!

Het enige nadeel is de prijs... je tikt namelijk 30 euro af voor een pot. Ik vind het zelf echt een smak met geld wat toch echt tegenwerkt. Je kan ook een kleinere variant kopen voor 9,50 euro wat mij iets meer aanspreekt.  Al met al echt een fijn product het enige wat me toch tegenvalt is de prijs.

Wat is jouw favoriete bodylotion van het moment?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...