Pages

dinsdag 28 augustus 2012

Shoplog: Amsterdam

Image and video hosting by TinyPic


Yaaaay eindelijk weer eens een shoplog! Heb er al echt geen een in tijden gedaan dus hierbij ;-) Ik ben in mijn vakantie naar Amsterdam geweest en heb een heerlijke dag gehad! Ik ben naar de Albert Cuyp geweest en nog even snel door de Kalverstraat en wil hierbij jullie mijn koopjes laten zien.

Als eerste kreeg ik van mijn zus een heerlijke Hersey's chocolade reep. Ik had er al veel over gehoord, maar had er nog steeds geen voor mezelf gekocht. Bij deze dus de hazelnoot variant, en hij is heerlijk!

Image and video hosting by TinyPic

Dan kocht ik op de Albert Cuyp dit prachtige echt zilveren ringetje. Ik zag 'm bij het kraampje liggen en hij zat me als gegoten. Ik rekende daarom dus graag 12,50 EUR af en liep ik met een bigsmile op mijn gezicht de hele dag over de markt. Het is een ring die je elke dag en bij iedere outfit kunt dragen. Super!

Image and video hosting by TinyPic

Oh wat was ik al lang op zoek naar kruis oorbellen! Ik kon ze bij geen Six in de buurt vinden. Totdat ik de River Island in ging en ze voor 2 eurie zag hangen. Stiekem wilde ik het hele rek mee nemen, maar dat was nogal overdreven. Zeker aan te raden want River Island heeft zeker wel betaalbare accessoires!

Image and video hosting by TinyPic

Telkens als ik bij de douglas sta spray ik me helemaal vol met Philosophy's Pure Grace. Dit heerlijke ik-kom-net-onder-de-douche vandaan luchtje staat hoog op mijn verlanglijstje, maar stiekem nu niet meer. Bij de H&M kwam ik dit luchtje tegen genaamd Aqua Beach. Volgensmij van de zomer-lijn van H&M aangezien die de helft goedkoper was. Meestal zijn dit soort goedkope luchtjes vrij zoetig en daar ben ik persoonlijk niet zo'n fan van. Maar dit luchtje is dus bijna identiek aan Pure Grace! Wat sprong ik een gat in de lucht toen ik deze tegen kwam. En voor 2 euro (!!) kon ik 'm echt niet laten liggen!

Wat hebben jullie de laatste tijd geshopt?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...