Pages

donderdag 30 augustus 2012

Sephora Rouge Shine

Image and video hosting by TinyPic

Ik heb er weer een nieuw lipstick-kindje bij! Sephora eigen merk trok mij nooit echt de aandacht totdat ik al de producten eens goed ging bekijken. Deze lippenstift is nu my everything en draag 'm zo wat iedere dag! Met haar sierlijke vrouwelijke vormen springt ze toch een beetje uit tussen al mijn andere lipsticks. Mag ik je voorstellen aan Rouge Shine N26?!

Image and video hosting by TinyPic

Is het geen plaatje? Een prachtige koraal-roze kleur die je heel licht kan aanbrengen, maar kunt opbouwen tot een felle lip. Het Sephora logo in de lipstick geeft nog meer een luxe gevoel, me likey.


Image and video hosting by TinyPic

En de kleur doet mij denken aan een heerlijke Strawberry Mojito! Heel fris roze met een peach/koraal tintje. Ook goed glanzend en voelt heel zacht aan. De lipstick blijft redelijk lang op zijn plek zitten, maar niet echt longlasting.

Deze zit nu standaard in mijn tas en oh oh wat ben ik een fan! De Rouge Shine kost 14,00 EURO en is verkrijgbaar bij de Sephora vestigingen in de V&D
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...