Pages

vrijdag 12 oktober 2012

500 bedankjes voor jullie!

Image and video hosting by TinyPic

AAAAAAAAAAAAAAAH! Wat zie ik nu op de teller? 500!500!500?!?! Ja 500 artikels heb ik gepost in de afgelopen 4 jaar van het bloggen! Wat ja ook sinds deze maand blog ik 4 jaar! Wat een mijlpijl en wat ben ik TROTS. Ik had nooit maar dan ook nooit verwacht te komen waar ik nu ben gekomen. Ik zal geen kwijl of slijm praatje houden, maar ik wil jullie echt bedanken met heel mijn hart. Als ik nu ook zie dat ik gewoon meer dan 600 volgers op Twitter heb en bijna 1000 (duizend voor the record) Bloglovin volgers val ik echt bijna van mijn stoel. Duizend mensen die mijn blogs voorbij zien komen op Bloglovin en er voor kiezen om even te kijken of niet. De 600 volgers op Twitter die even de tijd nemen om meestal een onnozele tweet van mij te lezen. BEDANKT! En ook natuurlijk de rest..

De comments, de lurkers, de haters, de pr-stagaires, de pr bureaus, de webshops, de volgers via Twitter, de volgers via Bloglovin, de andere blogs die ik graag lees en de rest van het World Wide Web. Want zonder dit alles kon ik dit allemaal niet doen. Ik ga het hopelijk de komende maanden groots vieren en wil graag een aantal winacties organiseren voor jullie so be prepared!

LOTS OF LOVE
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...