Pages

donderdag 11 oktober 2012

Dove Natural Touch Dead Sea Minerals

Image and video hosting by TinyPic

Als ik iets onverzorgd vind en ook een afknapper is het ruiken naar zweet. Wij mensen kunnen er vrij weinig aan doen. Sommige mensen hebben van zichzelf zo'n geur of zweten overmatig, maar andere zijn weer te lui om deodorant te gebruiken. Deodorant is voor mij must-have aangezien ik een snelle-zweter ben en het mot dus ook deodorant zijn die echt goed werkt. Ik ben enorme fan van de Nivea Dry Comfort deo stick en die is op stipt ook mijn nummer 1, maar ik ben altijd in om weer eens wat nieuws te testen! Vandaag in het testpanel: Natural Touch Dead Sea Minerals van Dove

Dit zegt Dove over de nieuwe deodorant:

De Dode Zee is de meest zoute zee ter wereld, maar ook het magnesium- en kaliumgehalte is veel hoger dan in andere oceanen. De Dode Zee bevat bovendien meer dan twintig verschillende mineralen. Deze unieke samenstelling van de Dode Zee is de belangrijkste factor voor haar huidverzorgende eigenschappen. Een groot aantal van de Dode Zee Mineralen komen overeen met mineralen die in onze huid aanwezig zijn en ondersteunen op een natuurlijke manier het functioneren van de huidcellen.
Niet iedereen heeft de mogelijkheid om naar de Dode Zee te reizen om de unieke eigenschappen van haar mineralen zelf te ontdekken. Met de nieuwe deodorantvariant van Dove Natural Touch brengt Dove de mineralen van ‘s werelds grootste natuurlijke spa in je eigen badkamer.
Dove is al meer dan vijftig jaar expert op het gebied van huidverzorging. Door de jaren heen heeft het merk continu innovatieve technologieën ontwikkeld, waarmee Dove vrouwen helpt hun huid nog beter te verzorgen en zich lekkerder in hun vel te laten voelen. Dove Natural Touch deodorant combineert Dode Zee Mineralen met een 1/4 hydraterende crème om de kwetsbare okselhuid optimaal te verzorgen. De huid wordt gevoed, met als resultaat zichtbaar zachtere en gladdere oksels. Zodat vrouwen zich lekker in hun vel voelen.

 Allemaal veel belovend en klinkt ook wel goed, maar is dit daadwerkelijk ook zo? Ik ben dol op de
originele geur van Dove het is heerlijk fris en net genoeg om je fris te voelen. Het moet tenslotte geen parfum-deodorant worden. De Natural Touch variant heeft ook een hint van deze geur, maar toch met een net iets andere twist. Het is een hele unieke geur en heeft zoals ik 'm ruik citrusgeurnoten.

De rollen werkt voor mij fijner dan de spray, sowieso ben ik fan van rollers omdat ik toch altijd het gevoel heb dat deze net iets beter werken. Een spray is natuurlijk wel handig voor sporten,gym of gewoonweg in je tas. Al helemaal fijn als je een spray en roller in dezelfde geur hebt. Verder merk ik niet iets van het verzorgende effect, dit heb ik meestal niet bij deodorants.

Al met al tevreden, maar hij verslaat niet mijn Nivea Dry Comfort! Een prima deo zoals van Dove gewend, maar als je echt een hardcore zweet-bestrijdende-deodorant zoekt raad ik je toch de Nivea Dry Comfort aan.

De roller en de spray kosten allebei €3,89 en zijn verkrijgbaar bij elke willekeurige drogist.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...