Pages

woensdag 3 oktober 2012

Review: Andrelon Haar & Hoofdhuid

Image and video hosting by TinyPic

Andrelon heeft alweer sinds twee maanden een nieuwe haarverzorgingslijn in het assortiment. Deze lijn is speciaal om je haar te verzorgen, maar ook je hoofdhuid. Heel veel Nederlandse dames (en heren) hebben last van een gevoelige hoofdhuid, roos en schilfers. We kunnen hier wel een speciale shampoo voor het haar gebruiken, maar het begint natuurlijk allemaal bij de hoofdhuid. Andrelon heeft daarom drie verschillende shampoos, voor verschillende haartypes op de markt gebracht. Die en het haar en de hoofdhuid verzorgen!


Image and video hosting by TinyPic

Er zijn drie verschillende soorten: Repair, Sensitive en Volume Maxx. Eigenlijk voor ieder dus wat wils wat ik erg fijn vind. De producten bevatten nutrium 10, hierin zitten 10 verschillende voedende vitaminen die je hoofdhuid doen voeden en herstellen. Dit zorgt dus voor een sterke en verzorgde hoofdhuid, die zorgen er weer voor dat je haar vanuit de wortel er gezond uitkomt!



Image and video hosting by TinyPic
 Ik vind de witte flessen er erg mooi uit zien. Ik ben niet zo'n fan van de normale lijn van Andrelon, en stiekem ook niet van de kleur van de flessen. Deze afwisseling is toch weer wat nieuws!
Ik heb alle shampoos getest en ben er over uit dat de Repair & Sensitive mijn favorieten zijn. Ik merkte echt dat mijn hoofdhuid niet meer zo droog was, en er was al helemaal geen spraken meer van schilfertjes. De shampoo voelde zacht aan, niet zoals de average shampoo die te koop zijn. De shampoo schuimt goed en ruikt lekker. Het enige nadeel is, is dat er wel SLS in deze lijn zit. Dus als je dit probeert te meiden kan je deze producten overslaan.

Image and video hosting by TinyPic
Ik ben erg te spreken over deze lijn shampoos van Andrelon. Het is eindelijk weer wat nieuws op de markt, en de beloftes komen de shampoos ook echt na. De Andrelon Haar & Hoofdhuid shampoos kosten 4,29 EUR per stuk wat iets boven het gemiddelde ligt wat ik er voor zou betalen. Maar deze shampoos zijn het dubbel en dwars waard! Ook heeft de Repair shampoo een bijpassend haarmasker wat je eens in de week kunt gebruiken.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...