Pages

vrijdag 26 oktober 2012

BUY: Silver Spike necklace

Image and video hosting by TinyPic 

De afgelopen dagen bestaan bij mij uit: thee, ebay, school, ebay, twitter, ebay, ebay. Wat heb ik veel uurtjes rondgestruind op Ebay. En wat is het toch leuk om op ebay een side-seeing tour te houden terwijl je eigenlijk niks mag uitgeven omdat je geen geld hebt. NOT FUN! Maar om mijzelf toch een klein steuntje in de rug te geven om me te gaan voorbereiden op mijn tentamenweek die over twee weken is.... heb ik wat bestelt! 

Ebay staat echt vol, maar dan ook echt vol, met hele gave statement kettingen. Van skulls tot aan bloemetjes tot aan neon tot aan weet ik het allemaal! Zoek maar eens op 'fashion bib necklace' en je krijgt pagina's vol met kettingen die je eigenlijk allemaal hop wilt bestellen. Voordeel: alles is ook MEGA goedkoop, dus je wordt al aardig in de verleiding gebracht als je aan het rondsnuffelen bent. Er staan nog heel wat sieraden op mijn wishlist, maar eentje heb ik al bestelt. Deze gave spikey ketting is totaal niet mijn stijl (normaal gesproken), aangezien mijn sieraden meestal lieflijk, zilver en niet-opvallend zijn. Toch ben ik voor deze beauty gevallen en ik kan je al vertellen; hij is naar mij onderweg.

Voor de prijs van 2,15 EUR inclusief verzendkosten doet het mijn bankrekening geen kwaad.. maar wanneer ik volgende maand weer wat centjes heb ga ik zeker nog 10 andere kettingen bestellen. Hier de link van de verkoper waar ik deze ketting heb bestelt, deze verkoper heeft nog heel wat andere leuke dingen.

Dus be warned als je op Ebay gaat kijken, ik kan je garanderen dat je zo 20 euro lichter bent in je portemonnee! Heb jij onlangs nog wat bestelt op Ebay? Laat je linkjes achter bij de comments!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...