Pages

zondag 28 oktober 2012

Essence nail fashion stickers (zebra)



Image and video hosting by TinyPic


Nagelstickers. You gotta love it or you gotta hate it. Ik zit er juist precies tussenin! Bij andere meiden op blogs of ik het echt vind ik het super gaaf staan, maar bij mezelf... nah. Ik weet het gewoon niet. Sowieso ben ik geen held met stickers plakken, want er komen altijd luchtbelletjes onder. Toch lagen deze nail fashion stickers van Essence al tijden te wachten om gebruikt te worden en heb ik ze dan na maanden eindelijk getest.


Image and video hosting by TinyPic

Zo zien de stickers eruit, je krijgt er 14 voor het geval dat er wat mis gaat. Je hebt heel veel verschillende printjes van panter tot glitters tot strikjes tot alleen kleur. Maar wat is het nut ervan? Het schijnt dat deze stickers ongeveer 10 dagen op je nagels blijven zitten zonder enkele beschadiging en/of chip. Dat is natuurlijk rete handig voor dames die fulltime werken of voor meiden die geen tijd hebben om hun nagels te lakken naast studie/school. Hoe werkt het nou?

Image and video hosting by TinyPic

Je zoekt de perfecte grote sticker voor jou nagel. Deze plak je op de nagel, daarna vouw je de zijkantjes goed en strak tegen je nagel aan. Zorg dat je nagelriemen vrij blijven! Daarna vouw je ook de bovenkant naar beneden en vijl je het overige stuk eraf. Dit is nog best wel een klus aangezien je wel alles perfect bij moet vijlen. Bij mij is het zo te zien niet bij elke nagel fantastisch gegaan ;-)

Image and video hosting by TinyPic 

Zoals je ziet zitten er bij mij aardig wat vouwtjes en bubbeltjes in. Mijn wijsvinger en middelvinger zijn nog wel het beste gelukt. Mijn pink is funest mis gegaan aangezien de sticker niet goed plakte, omdat mijn handen te vettig waren. Ik heb de stickers er ook meteen afgehaald omdat het er natuurlijk niet mooi uitzag.

Ik begrijp dat je echt een feeling moet krijgen om deze dingen er recht op te plakken. Wanneer het mooi is gedaan zal het ook super gaaf staan denk ik! Ben benieuwd of die bijvoorbeeld van Sally Hansen of Sephora wat mooier en makkelijk aan te brengen zijn. Om het uit te proberen zijn deze van Essence wel ideaal!  Je hebt nu wel nieuwere in het assortiment met een soort gel-feeling, ik denk dat ik die ook nog eens ga testen!

De pakketjes met nail-fashion stickers kosten 1,99 EURO per stuk en zijn verkrijgbaar bij de wat grotere Kruidvat/Trekpleister filialen met een tweede Essence schap!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...