Pages

woensdag 31 oktober 2012

Review (video): Colgate Max White One

Image and video hosting by TinyPic

Je staat met iemand te praten die je misschien net hebt leren kennen op je werk of op school. Waar gaat jou aandacht naar toe? Eerst zijn stijl/kleren checken en daarna natuurlijk het gezicht. Wij mensen kijken meestal meteen naar het gebit van de ander. Schone tanden, frisse geur en witte tanden zijn tekens van een goede eerste indruk en zijn ook belangrijk bij een eerste indruk. Wat logisch is, want wie praat er graag met iemand die nog zijn morning-breath achter zijn kiezen heeft staan? Of de stukken spinazie van gisteravond nog in zijn hoektanden heeft staan?

Vorige week kreeg ik wel zo'n leuk perspakket binnen van Colgate. Een prachtige doos met de nieuwe Max White One producten. Wanneer merken er aan werken om een perspakket zo aantrekkelijk mogelijk te maken voor de tester hebben ze bij mij al een dik pluspunt bij de review. Zo zie je maar weer dat een merk echt er energie heeft ingestoken om hun producten zo mooi mogelijk te presenteren. Top! Lees verder om de inhoud te zien en meer info te lezen!

Image and video hosting by TinyPic

Colgate heeft zich vooral laten inspireren door young professionals die aan het begin van de bloei van hun carrière staan. Ze noemen de eerste indruk 'de belofte van de toekomst', wat ik een prachtige quote vind. Young professionals zoals jij en ik moeten een stap zetten naar het echte leven. Misschien heb je net een bachelor gehaald, of je schooldiploma en wil je aan de slag. Een goede eerste indruk bij een sollicitatiegesprek is funest. En Colgate helpt je met deze producten daarbij!


Onderzoek heeft aangetoond dat een stralend witte lach voor Nederlandse mannen en vrouwen de belangrijkste factor is bij het maken van een goede eerste indruk. Je voelt je door een stralende glimlach mooier en vooral zelfverzekerd. Zelfvertrouwen is natuurlijk een factor dat bij elke gelegenheid wel goed van past komt, zakelijk maar ook privé. Carrière psychologe Roos Woltering heeft onderzocht wat de bepaalde 'halo'-en 'horn'-effecten doen voor de mens. Halo zijn de positieve effecten en Horn zijn de negatieve effecten. Als je bijvoorbeeld iemand positief beoordeeld door bijvoorbeeld zijn glimlach of frisse adem, generaliseer je dat meteen door naar andere kenmerken bijvoorbeeld; kleren, haar, uiterlijk, baan enzovoort.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic 

Onder andere bevatte dit perspakket een prachtige sophisticated rode clutch die ideaal is om een zakelijke outfit een beetje vurig te maken. Ook kreeg ik er een heel mooi zakelijk notitieboek bij van Foray die ik zeker in gebruik ga nemen. Ik ben gek op notitieboekjes, maar heb zelf altijd de girly versies. Deze stoere maar zakelijke versie is ideaal om mijn boekjes te upgraden naar een volwassener level. Hiermee is je zakelijke outfit een tien waard!

Image and video hosting by TinyPic

En dan natuurlijk het belangrijkste: de producten. De Max White One lijn bevat een tandpasta, tandenborstel en een mondwater. Eigenlijk gewoon alle producten die je nodig hebt bij een tandenpoetsen-routine.
De Max White one producten helpen je er bij om je tanden in slechts 1 week 1 tint witter te krijgen. Dit natuurlijk voor een stralende glimlach :D.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

De tandpasta bevat microkristallen die zachtjes vlekjes van de tanden verwijderd en ophoping van tandsteen doet voorkomen. De tandenborstel is ook vernieuwend, deze bevat wit makende lamellen die het wit makende proces bevorderen. Deze lamellen brengen de natuurlijke witte kleur van je tanden weer naar boven. En dan als laatste het mondwater, het is een alcoholvrije mondwater wat ik erg belangrijk vind. Verder zorgt mondwater ervoor dat je tanden minder vlekjes gaan bevatten, een frisse adem, en voorkomt bepaalde bacteriën in je mond.

Dan heb ik nog een kleine mini promo video gemaakt om de producten 'te werk' laten zien. Laat me weten wat jullie van dit soort filmpjes vinden, want dan zal ik in de toekomst er meer gaan maken! 



Ik ben erg enthousiast over het hele concept van deze producten! De gedachte achter de producten, maar ook de producten zelf zijn ontzettend fijn. De heerlijk frisse munt smaak die de producten bevatten blijven nog lang in je mond hangen om je mond zo lang mogelijk fris en fruitig te houden. Ik heb zelf van het wit makende effect een klein beetje gemerkt. Vooral rond mijn tandvlees zijn mijn tanden wat witter geworden, omdat ze hier iet wat verkleurd waren. Maar het grote effect van 1 tint lichter is mij na een week niet echt opgevallen. Ik denk dat er een wat langere periode overheen moet gaan om dat te merken! Daar update ik later nog over ;)

Image and video hosting by TinyPic WIN:
Colgate heeft ook nog een hele gave actie op hun Facebook pagina. Niet alleen kan je hier een geweldig young-professional prijzenpakket winnen. Maar ze vertellen hier ook do's en dont's voor een positieve indruk bij bijvoorbeeld: een eerste date, sollicitatie gesprek, belangrijke afspraak. Check even de facebook!

Maar wat kan je nou winnen?
Colgate geeft een aantal MAXovers weg via Facebook. Deze MaxOvers geven DE kickstart voor de carriere die jij nodig hebt. Deze MaxOvers bestaan uit:
- carriere coaching
- persoonlijk stijling advies
- Ipad 3
- een carriere goodiebag
- een styling cheque t.w.v. 400 euro
- professionele fotoshoot
- jaarpakket Colgate MaxWhite One

Er staat wel een aantal voorwaarden vast aan deze winactie dus lees die ook even door op de facebook van Colgate! Doe mee en wie weet win jij 1 van deze fan-tas-tische prijzenpakketten! Vraag ook op deze facebook jouw gratis sample aan van de tandpasta.

De Colgate Max White One producten zijn nu te koop bij Kruidvat en Trekpleister. De tandpasta kost 3,99 EUR, het mondwater kost 6,49 EURO en de tandenborstel 3,79 EURO
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...