Pages

woensdag 24 oktober 2012

Shoplog: Antwerpen (long time ago)

Image and video hosting by TinyPic

Toen ik mijn foto's aan het doorspitten was kwam ik deze bovenstaande foto tegen van 2(!!) maanden geleden. Ik was toen naar Antwerpen geweest en was gewoon helemaal vergeten om wat over mijn aankoopjes te schrijven. Shoot me! Bij deze dus een ieniemienie late after all shoplog van Antwerpen.

Ik kocht bovenstaande trui in de sale voor 10 euro in plaats van 30 euro. Toch nog een klein beetje gesnoept van de mega zomer-sale van Belgie! Erg blij met deze aankoop aangezien het een heerlijk warme trui is. De gouden details op de schouders geven ook een leuk effect. De trui komt van de H&M.

Dan kocht ik bij het Kruidvat deze Leave-in conditioning therapy van Dark&Lovely. Dit is een merk voor krullen en ik had er nog geen ervaring mee. Ik heb al heel veel merken geprobeerd en getest, maar heb nog steeds niet HET product gevonden wat mijn krullen de hele dag frizz-free houden. Nu kostte deze fles maar 2,00 euro i.p.v. 5 dus ik dacht meenemen en uitproberen. Ondertussen is de fles al bijna leeg en ben er niet echt flabber-gasted door, maar het is wel fijn spul.

Klein shoplogje dus, maar ik heb ook weer wat dingetjes op Ebay geshopt die ik van de week ook wel even zal laten zien.

Hebben jullie nog recent iets gekocht?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...