Pages

zondag 21 oktober 2012

Review: The Body Shop Vineyard Peach + TBS Foundation

Image and video hosting by TinyPic

Ik hou echt van perzik. Wilde perziken, perzik snoepjes, normale perziken en is gewoon een wereldwonder wat ik in mijn mond leg. De geurstof in beautyproducten is meestal zo mierzoet dat ik er al snel op afgeknapt raak. Maar The Body Shop heeft nu een goddelijke lijn uitgebracht waar bij de perzikgeur PRECIES hetzelfde is als bij een rijpe, sappige perzik! Vineyard Peach lijn ligt nu in de winkels en ik heb de body scrub getest. Me oh my wat ben ik fan :)


Image and video hosting by TinyPic

De scrub deeltjes zijn van zichzelf vrij hard met de rest van het product is heel zacht op de huid. De perzik geur is vrij aanwezig, maar niet zo mierzoet als de normale geuren van The Body Shop. Er zit toch een frisse hint aan die het zoete wat verminderd. De scrub kost 15,00 EURO voor 200ML wat ik een prima prijs vind. Met zo'n pot doe je ontzettend lang! Image and video hosting by TinyPic

En dan deze Dragon Fruit lippenbalsem, waarvan de opbrengst 100% naar het goede doel gaat. De goede doelen die TBS steunt zijn Guusje Nederhorst, Proefdiervrij & Bomenstichting. De opbrengst wordt evenredig verdeeld over deze 3 goede doelen. Dit is natuurlijk een hartstikke mooi concept, omdat er normaal gesproken maar percentages van de aankoopprijs naar goede doelen gaan.

De lippenbalsem is ook nog eens heel fijn in gebruik! De geur van dragon fruit doet mij eerlijk gezegd een beetje aan watermeloen denken, heerlijk! De lippenbalsem kost 6,00 EURO en hiervan gaat dus het hele bedrag naar de goede doelen.

Wat dat er gaat is The Body Shop van alle markten thuis. Ze leveren top producten en zetten zich nog eens in voor de samenleving. De producten zijn verkrijgbaar in de winkels maar ook in de webshop!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...