Pages

donderdag 8 november 2012

Ik hou van herfst.



Herfst is toch stiekem wel een favoriet seizoen van mij! Net niet te koud dat je loopt te koukleumen buiten, maar ook helaas weer niet te warm. Wel tijd om de dikke seizoen-tussen-jassen tevoorschijn te halen en de dikke truien weer uit te vouwen. Ook weer tijd voor heerlijke corny series en snuggy time! Heel veel redenen om van de herfst te houden en te koesteren. Ik hou van herfst.



De keuken kriebels komen bij mij al naar boven als ik deze verrukkelijke cinnamon rolls hierboven zie. Ik ben een keukenprinsesje en vind het ook heel leuk om weer nieuwe dingen te ontdekken om te maken. Currently loveing: chai te latte, bom-diggady hot chocolate en tiramisu! Misschien leuk om binnenkort een secret recipe van mij online te zetten? Who knows ;)

Het is ook heerlijk om in de herfst te wandelen. Veel wandelen. Wanneer de zon schijnt en het droog is (wat niet zo vaak voorkomt) neem dan eens je hond mee uit wandelen. Of je vriend, mama of zusje! Het is heel verfrissend en zeker als je een stressvolle periode tegemoetkomt of net achter de rug hebt om even je hoofd te laten 'luchten'.
Image and video hosting by TinyPic

Revenge, The Lying Game, Vampire Diaries, Gossip Girl. Do I need to say more? Ik zie mezelf al liggen met een lekker fleecedekentje, warme thee en die overheerlijke drie chocolade chocolate-chip-cookies van AH (ze zijn GEWELDIG, no joke.) en middagen doorbrengen in bed. Perfect timing om dan eindelijk te beginnen aan Gossip Girl, omdat je ergens in een random seizoen bent begonnen. Ga oude series opnieuw kijken of kijk die leuke komedies als Meet the Parents nog eens terug.
En om de sfeer compleet te maken natuurlijk geurkaarsen! Geurkaarsen in alle kleuren en geuren, ik ben er fan van. Mijn favoriete komen van de Primark, lekker goedkoop en ruiken precies sterk genoeg. En tevens staan ze ook nog eens geweldig sfeervol in je kamer! Raap wat lege pasta poten, kandelaartjes en glazen wendpotten bij elkaar en creëer je eigen fire-place, alleen dan zonder schoorsteen.

Ik hou van de herfst.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...