Pages

zaterdag 27 juli 2013

Review: Bourjois Rouge Shine Edition Lipsticks

Image and video hosting by TinyPic

Jullie weten ondertussen dat ik wel fan ben van Bourjois. De lipsticks, glossjes, bronzers, foundations en ga zo maar even door. Bourjois is gewoon een goed budgetmerk! Zelfs visagisten zijn er over te spreken. Nu heeft Bourjois weer prachtige nieuwe lipsticks uitgebracht namelijk de Rouge Shine Edition lipsticks. Ze doen me alleenal door de naam ontzettend denken aan de Rouge Coco Shine van Chanel, waar ik ook een review over heb geschreven (klik!).  Lees je mee met de review?


Image and video hosting by TinyPic


De lipsticks zijn een combinatie van glans, kleur en comfort. Naast de normale Rouge collectie van Bourjois is er nu dus ook een shine editie. De lipsticks houden wel de zelfde tijd, zo'n 10 uur, aan maar leveren meer glans dan de normale Rouge lipsticks van Bourjois.

De verpakking is echt geweldig! De lipsticks hebben allemaal een verschillende kleur huls. Ik heb nummer 27 Oh my Doll en die is lichtgroenig en 25Mauve Tabloid en die is Tiffany Blauw! Super leuk dat Bourjois zulke leuke kleurtjes aan de verpakkingen geeft. Heel zomers en een feestje om uit je toilettas te pakken.

Image and video hosting by TinyPic

De bovenste swatch is 25 en de onderste 27. De sticks zijn heel sheer maar je kan de kleur wel goed opbouwen toch het gewenste effect wat jij zelf wilt. De lipsticks bevatten allebei glitters die je een klein beetje voelt als je de lipstick aanbrengt. Het is niet storend, maar je voelt ze wel als je met je lippen over elkaar gaat. De smaak van de lipstick is vrij neutraal wat ik altijd wel fijn vind. Het is niet altijd lekker om met een vanille smaak op je lippen rond te lopen ;-)

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Hierboven de swatches op mijn lippen. Ik vind het resultaat erg mooi! Niet ontzettend opvallend, maar je ziet wel dat je iets op je lippen hebt. Zeker als je geen zin hebt in een plakkaat aan lippenstift op je lippen is dit ideaal! De substantie van de lipstick is zo fijn, de stick glijdt echt over je lippen en het blijft ook gedurende een aantal uur heel zacht aanvoelen. Net zoals bij de Rouge Coco Shine zijn  de lippenstiften vrij sheer, maar dat is de bedoeling ervan.

Ik heb nu twee kleurtjes maar ga er zeker meer aanschaffen! Zeker als een dupe voor de Rouge Coco Shine van Chanel zijn ze goedgekeurd. De verschillen zijn bijna niet te vinden. 

De Rouge Shine Edition van Bourjois kosten 12,99 EUR en zijn verkrijgbaar bij o.a. Douglas en verschillende drogisterijen en parfumeries. 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...