Pages

woensdag 7 augustus 2013

NEW IN: Ebay, DM & Kiko

Image and video hosting by TinyPic

Een tijdje geleden alweer was ik naar Oberhausen geweest. Heerlijk een dagje er tussen uit om een beetje winkeltjes te kijken, lekker te eten en natuurlijk genieten van de winkels die we hier niet hebben. Ik heb maar twee dingetjes gekocht (goed he :D) dus heb mij nog aardig ingehouden. Ook kwam eindelijk mijn Ebay ketting binnen waar ik al over schreef !klik!. 

Image and video hosting by TinyPic

De ketting is aan de ene kant helemaal fout, maar aan de andere kant heeft ie wel 'iets'. De steentjes in combinatie met de gouden ketting heeft wel een beetje een gypsy-gehalte. Al met al ben ik er wel blij mee en draag 'm ook gewoon ondanks dat ie net ietsjes te veel van het goede is. De verkoper is te vinden in het artikel wat ik er al eerder over schreef.

  Image and video hosting by TinyPic

Natuurlijk heb ik ook een bezoekje gepleegd aan de DM! Ik heb wat basics gekocht die ik altijd haal zoals deodorant, oogmakeupremover en bodylotion. Maar mijn leukste aankoop vind ik toch wel de Maybelline Fit Me poeder! Ik was al zo lang benieuwd naar deze lijn van Maybelline en toen ik pan raakte op een Bourjois poeder die ik elke dag gebruik, was het de perfecte tijd om een poeder uit deze lijn uit te proberen. Helaas heb ik de kleur net iets te licht gekocht om nu in de zomer te gebruiken. Ik ga 'm dus pas in het najaar gebruiken, maar dan komt er natuurlijk een review van online! De poeder kostte ongeveer 5,80 EUR wat natuurlijk geen geld is.

Image and video hosting by TinyPic

Ook was ik naar de KIKO winkel geweest! Kiko is echt een favoriet merk van mij wat ze hier niet in Nederland verkopen. Altijd als ik bijvoorbeeld in Centro ben of in Spanje/Italie moet ik de winkel even binnen stappen. Deze keer was ik op zoek naar een donkerrode medium-sheer rode lipstick. Ik kwam bij deze Smart Lipstick uit in de kleur 909! Het is de perfecte donkerrode kleur die je heel goed kunt opbouwen. De lipstick kostte ongeveer 3,50EUR! De volgende keer als ik weer bij KIKO ben neem ik zeker wat meer kleurtjes mee.

Zijn jullie benieuwd naar een review van de lippenstift? Laat het even weten in de comments!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...