Pages

vrijdag 22 november 2013

Nieuwe layout!

Image and video hosting by TinyPic


Ja je bent nog steeds op lovethatmakeup! Klik niet weg hoor ;-). Gisteren heb ik de lay-out aangepast. Gewoon, zomaar. Ik kwam op mijn site en had het gehad met de header en de teveel roze accenten. Ik bedoel, ik houd wel van roze maar zóveel roze was ook voor mij iets te veel. Met deze nieuwe lay-out geef ik ook een nieuwe fase van het bloggen aan. Ik heb de afgelopen maanden niet veel van mij laten horen op bloggebied en daar baal ik van. Ik houd van het bloggen en ook van de reacties en begrijp van mijzelf niet waarom ik dat zo aan de kant heb geschoven. Ik had het druk met mijn nieuwe opleiding, wennen aan nieuwe school en kon gewoonweg geen tijd vinden voor jullie. En nu wil ik het goed maken! Ik zal zo vaak mogelijk proberen te bloggen, promise. Met deze nieuwe lay-out wil ik dat aan jullie laten zien.

Wat vinden jullie er van? Laat het mij weten bij de comments.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...