Pages

vrijdag 15 november 2013

REVIEW: Bobbi Brown (Rich Chocolate collection)

Image and video hosting by TinyPic

My first and fabulous Bobbi Brown! Waarom ik nog nooit iets van dit merk heb geprobeerd is voor mij nu echt een raadsel. Ik zwijmelde altijd weg bij de counters en bij de prachtige kleuren die Bobbi Brown heeft. Ik heb ooit eens de Bobbi Brown Beach parfum gehad en die was echt goddelijk. Voor nu mijn eerste Bobbi Brown producten, maar er komen er zeker meer bij. In deze review behandel ik de Rich Chocolate collection die LE (Limited Edition) is, maar ook twee producten die gewoon in het standaard assortiment zitten. Ga je mee?


Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Deze twee prachtige blushes hebben nu een welverdiend plaatsje in mijn stash. Wat een beauties! De eerste is 31 Pink Coral en de tweede is 28 Nude Peach. Pink coral is echt een hele verfrissende roze kleur met een warme peachy tint. Echt perfect voor het hele jaar door! Nude Peach is zoals de naam al zegt, een mooie nude warme beetje mauve kleur. Deze blush bevat ook een hele mooie, subtiele gouden glans. Ik heb van beide niet een soortgelijke kleur in mijn stash en ik heb echt wel een goed aantal blushes. Dit betekent natuurlijk ook dat de Bobbi Brown blushes echt uniek zijn.


Image and video hosting by TinyPic

Hierboven de swatches! Links Pink Coral en rechts Nude Peach. (sorry voor de kippenvel armpjes, het is eenmaal koud haha). Bij Nude Peach zie je hier goed de mooie glans. Ik merk wel dat er meer pigment van de blushes af komt als ik deze met een kwast aan breng. De swatches maken was nog best wel een klusje, maar hé het draait er natuurlijk om hoe de kleurtjes op je gezicht eruit zien! Pink Coral is de kleur die onderdeel is van de Rich Chocolate Collection en Nude Peach zit in het standaard assortiment.

Image and video hosting by TinyPic

En dan deze twee prachtige lipsticks, aaaaah! Ik ben zeker fan van de Bobbi Brown lipsticks sinds ik deze beauties heb. Links zie je de kleur Berry OX en rechts 64 Blondie Pink. Berry is onderdeel van de Rich Chocolate collection en Blondie Pink zit in het standaard assortiment van Bobbi Brown.

Image and video hosting by TinyPic

Berry is echt een prachtig voorbeeld van de perfecte opvallende herfstkleur die iedere vrouw in haar toilettas moet hebben. Het is echt een bessen kleur die iedereen goed staat! Ik denk dat deze kleur bij donkere dames ook echt prachtig staat. Blondie Pink is dé perfecte nude kleur die je lippen er prachtig uit laat zien. Tevens is het ook nog eens de perfecte dupe van Chanel Rouge Mademoiselle lipstick. Hier zal ik nog een apart artikel over maken als jullie hier geïnteresseerd naar zijn.

De lipsticks zijn echt super romig, waardoor ze heel fijn aanbrengen. De kleuren zijn heel intens en geven echt het effect wat je van een (duurdere) lipstick verwacht. De kleuren blijven ook echt lang zitten en zeker bij Berry hoef je er niet om de tien minuten op te letten of je je lipstick moet bijwerken.

Ik ben echt fan van Bobbi Brown sinds ik deze producten in mijn bezit heb! Blondie Pink zit standaard op mijn lippen als ik 's ochtends de deur uit ga. De Rich Chocolate Collection is momenteel te koop bij de Bobbi Brown Counters. De blushers kosten 28 EURO en de lipsticks 25 EURO. De Rich Chocolate collectie bevat ook nog een prachtig oogschaduwpalette waar ik stiekem wel een beetje verliefd op ben ;-)

Heb jij Bobbi Brown make-uppproducten? En vind jij deze fijn? Laat mij het weten bij de comments!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...