Pages

donderdag 7 november 2013

REVIEW: Clarins Anti-Age Make-up (Foundation & Concealer)

Image and video hosting by TinyPic

Sorry voor de dagen dat ik geen artikel post! Ik zit nu midden in mijn tentamenweek en heb het ontzettend druk. Heel cliché klinkt dit als ik zo teruglees, maar het is echt waar. Vanaf volgende week ga ik weer bloggen en zullen jullie weer regelmatig artikel zien verschijnen. ;-)

Voor nu heb ik een review van producten die ik al zeker 2 maanden gebruik, maar telkens niet toe kwam aan de review. Terwijl de producten zo ontzettend fijn zijn! Het zijn stiekem anti-age producten en ja, dat heb ik nog niet nodig want ik ben zeventien lentes jong. Maar de producten zijn zo fijn en ontzettend goed voor mijn huid dat ik ze toch even wilde reviewen voor jullie!










Image and video hosting by TinyPic

De Extra-Comfort Teint SPF 15 is alleen al een juweeltje om te zien. Wie doet er nou geen moord voor een POT foundation? Ja, een hele pot foundation! Hoe handig en zuinig in gebruik is dat. De Extra-Comfort Cream, want zo wordt deze foundation genoemd is een intensieve anti-age foundation die de huid prachtig egaal maakt. De foundation is niet vet en geeft de huid deze prachtige healthy glow waar ik helemaal verliefd op ben. Als je mij al een aantal jaren volgt weet je dat ik ontzettend fan ben van glanzende producten en producten die mijn gezicht een oppepper geeft. Dit is weer zo'n product!

Image and video hosting by TinyPic

De foundation is heel vol van substantie en voelt echt als een crème aan. Ik heb de lichtste kleur 107 Beige en deze is ook echt lekker licht voor de sneeuwwitjes onder ons (like me). Zeker in de winter ben ik altijd op zoek naar een foundation die matcht met de rest van mijn hals en nek. De foundation ruikt lekker en blend ook heel makkelijk in de huid. Ik breng de foundation aan met een Beautyblender en vind dit tot nu toe de fijnste manier. De beautyblender geeft het natuurlijkste effect en zorgt er voor dat de foundation echt goed tot zijn recht komt.
Image and video hosting by TinyPic

Hierboven even een afbeelding van de dekking van de foundation. Wat een verschil hè?! Ik vind wel dat de ondertoon van deze kleur vrij roze is en dat kan voor sommige huidskleuren niet goed uitpakken.

Maar blijft de foundation ook als belooft 14 uur zitten? HELL YEAH! De foundation breng ik 's ochtends vroeg aan en 's avonds rond een uurtje of acht zit ie er nog perfect op. Ik poeder het geheel wel af met een Clarins Face Powder, maar zonder dit houdt ie het ook zeker 12 uur uit. Het gaat niet vlekken of uitlopen, maar blijft echt op zijn plek zitten.

Om er nog even bij te zeggen; je krijgt bij de pot een spateltje waarmee je het product uit de pot kunt halen. Bonus, want anders is het we heel onhygiënisch.
Image and video hosting by TinyPic

Clarins is heel gul qua verpakkingen. Eerst de pot al en nu deze tube (!!) concealer! Deze Instant Concealer is ook weer anti-age en zorgt ervoor dat de donkere kringen als sneeuw voor de zon verdwijnen. Ik heb de kleur 002 en die matcht goed met de foundation. Ik moet wel zeggen dat dit product ook weer vrij roze is dus dat moet je echt even goed checken in de winkel!

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

En wat een dekking! Ik was echt flabbergasted toen ik deze swatcht maakte. Het is een rijke, zachte concealer die perfect is voor onder de ogen. Het is een vrij dekkende concealer zoals je ziet dus je moet het product goed blenden zodat het niet in de lijntjes trekt. Je hebt echt maar een erwtje nodig voor twee ogen, want anders krijg je al snel een cake-effect onder de ogen. In mijn hele carrière als beautyblogger is dit de meest dekkende concealer die ik ooit hebt getest! Echt een juweeltje.

Ik ben fan van de producten! Ik denk wel dat voor anti-age producten de producten vrij dekkend zijn en bij oudere dames snel in de lijntjes zal trekken. Vooral bij de concealer, omdat deze echt super dekkend is!
De Extra-Comfort SPF 15 kost 52 EUR. Wat een prijs! Maar als ik kijk naar de hoeveelheid product (30ML) en hoe weinig je eigenlijk maar nodigt hebt (een erwt) is het zijn prijs zeker waard.
De Instant Concealer kost 24,50 EUR wat ik dan echt een mooie prijs vind voor een grote tube!

Alle producten zijn verkrijgbaar bij de luxe parfumerieen en drogisterijen! Check ook mijn review van de herfstcollectie met een prachtige (!!) gezichtspoeder.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...