Pages

maandag 16 december 2013

ACTIE: 40% korting op ALLE mascara's IciparisXL

Image and video hosting by TinyPic

Jajaa de geweldige actie van de IciParisXL is weer in het land. Maar liefst 40% korting op ALLE mascara's! Is dat niet ah-maze-balls? Ik maak altijd gebruik van deze actie en dan koop ik mijn geliefde Chanel Le Volume voor maar 18 eurootjes! Kijk en dan wordt het aantrekkelijk, want dan is deze mascara namelijk even duur als eentje van l'Oreal. Ik wilde jullie even op de hoogte stellen van deze geweldige actie. Volgens mij geldt de actie alleen deze week dus sla je slag. Ook leuk als kerstcadeau voor dames in je omgeving toch?

Wat is jouw favoriete high-end mascara? Laat het mij weten! Oja, laat mij ook even weten of jullie een review van de Chanel mascara willen zien ;-)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...