Pages

zondag 22 december 2013

Review: MAC RiRi Woo (kerstcollectie 2013)


Image and video hosting by TinyPic


Vrijdag 20 december stond ik om 5 voor 10 klaar voor de start bij de Bijenkorf. Geen idee dat het ontzettend druk zou worden bij de MAC Counter. Ik loop op mijn dode gemakje naar binnen en wat blijkt, er staan zo'n 25 dames voor mij in de rij te wachten bij de counter. Nadat ik was bijgekomen van de schrik ging ik er maar tussen staan en 'proberen' de it-kleur te bemachtigen. En guess what.... ik had de aller-laatste RiRi Woo lipstick! Engeltje op mijn schouder dat zeker. Elk officiële verkooppunt van MAC kreeg maar 15 stuks per kleur. Is dat nou even geluk hebben dan? Blablabla klaar met de introductie van dit artikel. Natuurlijk moest ik jullie even de lipstick showen dus bij deze.....

Image and video hosting by TinyPic

De feestelijke roségouden huls met de roze en witte accenten. Is het geen feestje om te zien? De handtekening van Rihanna maakt de lipstick compleet.
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Is het geen beauty? Het is gewoon dé perfecte rode kleur! Ik had nooit verwacht dat de lipstick zó perfect zou zijn. En ik overdrijf niet! Kijk maar mee naar de swatches.

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

De lipstick brengt wat stroef aan, maar dat komt natuurlijk door de matte-finish die de lipstick heeft. Matte rode lipsticks zijn zo fascinerend mooi. Een matte rode lipstick staat ook iedereen het maakt niet uit hoe je eruit ziet. En dat is het fijne bij RiRi Woo; de kleur staat iedereen! Ik moet je zeggen dat het wel even een werkje is om de lipstick perfect aan te brengen. Ik moet dit zeker nog even oefenen. Wat ik wel zeker weet is dat deze beauty met kerst in mijn handtas zit!

Hebben jullie wat kunnen bemachtigen uit de RiRi Hearts Mac x Christmas collectie?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...