Pages

maandag 23 december 2013

NEW IN: Michael Kors Horloge

Image and video hosting by TinyPic

Ik ben al jaren een groot fan van Ebay! Je kan er bepaalde items echt goedkoop vinden waarvoor je in de winkel de volle mep betaald. Via het Girlscene forum kwam ik erachter dat op Ebay ook Michael Kors knock-off horloges werden verkocht. Ik was er eerst nogal sceptisch over, maar dit is nu al mijn tweede knock-off horloge die ik via Ebay heb aangeschaft en ik ben er weer enthousiast over.

Image and video hosting by TinyPic

En deze beauty is nu van mij! Ik heb voor dit horloge zo'n 6 euro betaald bij deze verkoper. Het horloge had ik binnen een maand binnen, wat voor Ebay aankopen best wel snel is. Ik was wel een beetje bang dat er douanekosten bij zouden komen. Met knock-off producten is er namelijk de kans dat ze je pakketje openmaken en erachter komen dat het niet het 'echte' spul is. Zeker met de feestdagen zijn ze daar heel joviaal in. Voor die 6 euro liep ik het risico en ik had nergens last van! Het horloge kwam stevig verpakt en er is geen defect of iets dergelijks. Ik moest de band wel even laten inkorten want hij was eerst véél te groot. De enige afwijking dat het horloge heeft, is dat 'kors' in de wijzerplaat wat scheef staat. Verder is het horloge vrij zwaar en voelt het echt wel luxe aan en zeker voor die prijs.

Ik ben fan! Ik wil zeker binnenkort de 'klassieke' versie van de MK horloges bestellen. Hebben jullie ook wel eens knock-off producten bestelt? Laat het mij weten!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...