Pages

maandag 30 december 2013

Chanel Rouge Coco Collection

Image and video hosting by TinyPic

Ik ben verliefd op de lipsticks van Chanel. Sowieso ben ik fan van Chanel in het algemeen, want het is gewoon een geweldig merk. Het afgelopen jaar heb ik mijn 'beginnetje' van mijn Chanel collectie opgemaakt en ik wilde deze graag aan jullie laten zien. De Rouge Coco Shine lipstick is mijn favoriet en ik heb er nu drie in mijn bezit. Telkens als er weer ergens een kortingsactie is haal ik er eentje voor een prikkie bij.

Kijk je mee naar de foto's? Neem er een zakdoekje bij want je kan gaan kwijlen ;-)

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Van links naar rechts zijn het de kleuren: Boy, Bonheur en Monte Carlo.


Image and video hosting by TinyPic

En dit zijn de swatches! Het zijn super natuurlijke lipsticks die je iedere dag en elk moment op kunt doen. Je kan de kleur opbouwen totdat deze naar smaak is en ook zo licht aanbrengen dat het bijna een lippenbalsem is. De lipsticks brengen zo licht aan, echt ontzettend fijn. Mijn favoriet is Boy, dit is de perfecte nude lipstick die je gewoon even snel opdoet. Ik heb alle drie de kleuren standaard in mijn tas zitten en zijn ook eigenlijk de lipsticks die ik het meest gebruik.

Ik wil binnenkort ook nog uit de normale rouge coco line Mademoiselle aanschaffen. Dat is toch wel de it-kleur die je moet hebben als Chanel fan.
Heb jij lipproducten van Chanel? Laat het mij weten in de comments!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...