Pages

maandag 4 april 2011

EOTD: Eco Green met MakeUpStore

Image and video hosting by TinyPic 

Na lange tijd weer een EOTD! Jullie hadden nog van mij een look te goed met de oogschaduws van Makeupstore. Ik had al een look ingepland maar vond niet dat de kleuren goed tot zijn recht kwamen. Na een half uurtje kwasten en oogschaduws aan te brengen kwam deze geweldige look eruit voort. Ik ben trots!

Image and video hosting by TinyPic 

De look heb ik gemaakt met de oogschaduws uit de Pixel collectie van Makeupstore (klik voor review). Niet alleen die oogschaduws gebruikt, maar ze staan wel centraal in deze look. 


Image and video hosting by TinyPic 

Ik was geinspireerd op de felle lichtgroene eyedust genaamd Hectic. Het is echt een intense limegroene kleur met prachtige gouden shimmers. Ik heb de kleur centraal aangebracht in vooral het binnenste gedeelte van het ooglood. Verder heb ik de andere eyedust ,Dreamlike, aangebracht in de crease/outer V. Verder bracht ik in de crease ook de Clarins oogschaduw in Mocca Mouse aan, om de look wat minder bam-in-your-face te maken.  De outer-v aangezet met Sigma Indian Girl oogschaduw. En de crease geblend met de mooie oranje kleur Beautiful Morning van makeupstore. Als highlighter een oogschaduw uit het MAC Devoted Poppy palette (klik voor review) genaamd Young Thing.

Image and video hosting by TinyPic 

Ik vind het echt een mooie look, vooral de allereerste foto laat de kleuren echt goed uitkomen!
Wat vinden jullie ervan?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...