Pages

zondag 4 september 2011

Review: Rimmel Lycra Pro nagellak

Image and video hosting by TinyPic

Ook de Rimmel London Colour's Collection bevat nagellak. In deze collectie zitten al prachtige lipsticks, mooie blushers en hele fijne oogschaduws. Deze keer de nagellakjes dus aan de beurt! Ik ben zelf groot fan van de Rimmel lakjes, hele fijne kwastjes en ze houden ook nog eens heel goed. Deze drie prachtige kleurtjes horen dus bij de Colour's Collection en fleuren het nagellakassortiment weer helemaal op.

Image and video hosting by TinyPic 

De Rimmel Lycra Pro nagellak heeft een speciaal anti-fade system dat er voor zorgt dat je nagellak niet van kleur vervaagd of veranderd. Ook hebben de nagellakjes een speciale maxi brush die rond is afgesneden, waarmee je je nagels in 1 beweging heel makkelijk kunt lakken.

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic 

Hele mooie heldere kleurtjes die na twee laagjes perfect dekken! Van links naar rechts;Peppermint, Aqua Cool en Pastel Perfection. Het kwastje lakt heel fijn en brengt goede laagjes aan.  Hier alvast een NOTD waarbij ik een witte crackle-polish van Essence op mijn pink had!


Image and video hosting by TinyPic 

Ik ben erg te spreken over de hele Rimmel Colour's Collection 2011. Het fijne aan deze lijn is dat alle producten doorschuiven in het standaard assortiment, je kan de producten dus ten alle tijden kopen. De nagellakjes kosten 6,99 EUR wat ik een hele redelijke prijs vind! De kwaliteit is zeker te vergelijken met OPI & China glaze dus zeker een goede koop.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...