Pages

woensdag 19 oktober 2011

Favorieten: Oktober/September 2011

Image and video hosting by TinyPic

En het is weer tijd voor de favorieten van het moment! Ik heb weer een aantal producten die ik ontzettend fijn vind en veel gebruikt heb de afgelopen tijd. . Kijken jullie mee?


Image and video hosting by TinyPic 

De eerste favoriet was te verwachten, de Pupa Luminys Touch. Ik was al erg enthousiast over de highlighter in de review (klik!), en hij kon niet ontbreken in mijn favorieten. Ik gebruik de highlighter elke dag onder mijn ogen om de vermoeidheid en opkomende wallen te verbergen. Ik vind het echt een top product en is zeker aan te raden!


Image and video hosting by TinyPic 

Over de Maxfactor Ageless Elixir foundation + serum (wat een naam..) schreef ik kortgeleden nog een positieve review. Deze foundation geeft de perfecte dekking en laat mijn huid weer stralen. Ook zit er een SPF 15 in wat erg fijn is, ookal schijnt de zon niet meer je moet je huid altijd beschermen. Ik heb de foundation de afgelopen maand elke dag gebruikt en ben nog steeds grote fan!

Image and video hosting by TinyPic 

Na jaren zoeken heb ik dan eindelijk DE perfecte topcoat gevonden die gewoon verkrijgbaar is bij de Kruidvat. De Rimmel Pro Super Wear topcoat zorgt er voor dat zelfs een merkloze nagellak 3 a 4 dagen perfect blijft zitten. De topcoat geeft elke nagellak kwaliteit en supershine. En het is ook nog eens fijn dat de nagellak gewoon verkrijgbaar is in de winkel! Aanrader, aanrader, aanrader!

Image and video hosting by TinyPic 

De Clinique High Impact Curling mascara mag ook niet ontbreken. Deze handige afwasbare mascara geeft je wimpers ultieme krul en separeert ze zodat er geen klontjes ontstaan. Je moet er iets meer geld voor neerleggen maar het is het dubbel en dwars waard! Klik voor de review.

Image and video hosting by TinyPic 

En dan de laatste maar zeker niet de minste favoriet; Kate Moss lipstick nummer 03! De perfecte nude lipstick die ik tot nu toe heb gevonden, en heb 'm sinds ik 'm binnen heb elke dag op gehad. Klik hier voor de review.
Dit waren ze dan allemaal, producten waar ik van heb genoten deze maand. Wat waren jouw favorieten producten van de afgelopen maand? Laat het mij weten bij de comments!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...