Pages

woensdag 22 december 2010

What's in my make-up bag?





Volgensmij heb ik nog nooit op mijn blog mijn make-up tas(je) laten zien. Vandaag is het daar eens tijd voor.
Dit make-up tasje breng ik zo overal en nergens mee naartoe, in mijn schooltas, in mijn shoptas, in mijn sporttas echt overal! Er zitten dan ook meestal standaard dingetjes in zoals een soort emergency kit en dan weet ik zeker dat ik altijd iets bij mij heb als ik mijn tasje eens vergeet te updaten. Het tasje komt van de Sephora uit Frankrijk en kwam in een setje van 3 verschillende groten van tasjes.



Wat zit er altijd standaard in:
- Essence Pure skin Compact Powder (review)
- Lipbalsem uit Spanje
- Catrice Moisture lipstick in Caramel Beige
- Yves Rocher lipgloss in Rose Nude (review)
- Spiegeltje van de H&M
- Mini kwastje van Clinique
- Essence Pure Skin Oil Control Papers
- Catrice Oceana Lipgloss in Sunrise
- Labello Dragon Fruit


En dan de spulletjes die er de laatste tijd vaak in zitten:
- MAC viva glam lipstick in Viva Glam V (5)
- MAC viva glam gloss in Viva Glam V (5)
- Catrice Carame Gloss in Berry Bazaar
- Catrice Lip Appeal in Back From Vacation. (review)

Dat was dan mijn make-up tasje, dit zit er dus meestal in. Ook zit er altijd een paracetamol in of meerdere en keelzuigtabletten en een pleister en een elastiekje.

Wat sleep jij mee in je tas? Vertel het mij in de comments.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...