Pages

dinsdag 18 januari 2011

EOTD: Can I have a Blue Cosmo please?



Blauw is een hele lastige kleur om goed en draagbaar aan te brengen. Sommige vrouwen dragen gewoon blauw blauw, en sommige willen het iets subtieler aanbrengen. Ik ben laatst gaan experimenteren met de Maybelline Eyestduo Color Cosmo's waar ik laatst een review over schreef.







Zoals je ziet heb ik bruin (matte) + blauw (shimmer) met elkaar gecombineerd, en daar kwam deze look uit! Het zwarte wat je ziet op de oogschaduw das een beetje mascara (sorry..) Deze look is zeker geschikt voor een feestje of een etentje.
Dan de producten die ik hiervoor heb gebruikt:



Producten:
Hiermee heb ik de gebakken oogschaduw wat natter gemaakt zodat de kleuren ook echt goed en intens worden.
- Coastal Scents Camo Quad Concealer in Light
Deze concealer heb ik gebruikt onder en boven mijn wenkbrauw om ze wat scherper aan te zetten. Dit is dan meteen de highlighter.
-Too Faced Shadow Insurance
Oogschaduwbasis voor onder de oogschaduw, zo blijft je oogschaduw langer en beter op zijn plek.
Ja ik heb een slechte review over deze eyeliner geschreven, bij deze look heb ik 'm dus voor de eerste en 
laatste keer gebruikt...
- Urban Decay 24/7 Eyeliner Pencil in Yeyo
Een wit oogpotlood voor op de waterlijn, zo maak je je ogen optisch groter.
Ik heb de zwarte oogschaduw nat als basis aangebracht. Daarover heen de donkerste kleur van Blue moon.
Deze heb ik geblend met een mengeling tussen allebei de lichtere kleuren van de oogschaduws.
Dan heb ik de oogschaduw nog geblend met een matte bruine kleur (hier niet te zien op de foto).
In de binneste ooghoek de lichtroze kleur aangebracht van Cosmic Black en you're ready to go!
- Rimmel Lash Accelarator Mascara
Fijne mascara die je wimpers optisch langer laat lijken.

Deze look vind ik zeer geslaagd en helemaal goed voor een girls night out!
Draag jij vaak blauwe oogschaduw? En hoe combineer je dat?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...